Нині Китай має найбільшу в світі залізничну високошвидкісну мережу, якою потяги рухаються (ні – літають!) зі швидкістю більш як 350 км/год. А шанхайський маглев (потяг на магнітній підвісці) розвиває швидкість, яка справді співмірна зі швидкістю літаків, – 431 км/год. Водночас, різний клімат і рельєф Китаю утруднюють будівництво високошвидкісних залізниць. Тому країна виробила свій унікальний підхід до будівництва, експлуатації, диспетчеризації ліній, формування комунікаційних і мережевих систем, до обладнання й матеріалів для залізниць в різних кліматичних умовах і місцевостях: у холодній зоні, де морози сягають –40 градусів С; на півдні, в тропічних районах (на острові Хайнань), де панують тайфуни; у вітряних районах і пустелі Гобі. У зв'язку з величезною кількістю населення і частими його переміщеннями по країні існує величезний попит на високошвидкісні залізниці як засіб громадського транспорту.
Немає коментарів:
Дописати коментар